Velkommen til Flakkebjerg Herreds Biavlerforening.

Kommende aktiviteter.

Generalforsamling.

Vi afholder vores årlige generalforsamling tirsdag d. 23/1-2018. kl. 19.00 på Borup Ris Skolen. Som vi plejer.

Efter generalforsamlingen vil Arne T. Hansen. Fortælle lidt om biavl i Schweiz og hans besøg hos en biavler i 1860 meters højde. Arne vil også fortælle om deres anderledes og spændene måde at afholde begynderkursus på.

Cremer og Shampoo

OBS. Billedet er lånt på nettet og er ikke af de aktuelle produkter.

Lørdag d. 3 februar. kl. 10.00 Vil der komme en og vise os hvordan man kan lave Cremer og shampoo med honning/voks i. Prisen for kurset er 150 kr. som går til at dække matrialerne. De færdige produkter bliver fordelt imellem deltagerne. Det er en super ide, hvis du en gang i mellem står på markeder med din honning. Det er altid nemmere at tiltrække folk hvis man har flere produkter.

Kurset bliver afholdt på Borup 'riis Skole. Der hvor vi også afholder vinter møder. For at kurset skal blive til noget så kræver det 6-8 deltager. Sidste frist for tildmelding er 30 Januar.

Tilmelding/betaling kan ske her.

Vi er også at finde på Facebook så kik forbi og vær medKan li'

Ønsker du selv at være med til at gøre vores facebook side mere levnede og spændene så kan du blive gjordt til med administrator og dermed kunne sætte dit preg på siden.

Vi heder selfølgelig Flakkebjerg Herreds Biavlerforening. Hvis du ikke allerede skulle have gættet detVild

• Annoncør

Biavler Nicki Toftum
    Salg af Dronninger Og bifamilier. (nm)

• Få din reklame her:

Ønsker du at reklamere på vores hjemmeside så kontakt os via vores kontakt tide.