Salg af honningglas.

Vi forsøger igen at sælge 450 gram runde honningglas med guldfarvede plastlåg til en gunstig pris

Der sælges lagvis fra en palle, som er stablet i 10 lag,og en palle indeholder i alt 1960 glas. Hvis man ikke vil aftage et helt lag, kan man evt. være et par stykker, som ”splejser” – bare der betales for hele lag á 196 glas! Og indbetaling skal foretages af én person fra dem, der bliver enig om at handle sammen, derefter må i selv afregne med hinanden indbyrdes!

Et lag glas koster 450,- incl. moms og fragt leveret i Skolebigården. Og denne pris er yderst favorabel

kr. 2,30 pr. glas.

For at vide hvor mange glas der skal leveres i Skolebigården, er det nødvendig med en bestilling til undertegnede, og fra glasleverandør leveres kun glas i hele paller á 1960 glas.

Når der er aftagere nok til en eller flere lag efterførst til mølle princippet”, får du besked om indbetaling, og beløbet skal være indbetalt før glassene kan afhentes.

Altså send en SMS eller email med navn, telefonnummer og antal lag glas, du køber. Du vil modtage besked fra mig, om beløbet du skal indbetale til foreningens kasserer – Morten Fischer Nielsen. Når indbetaling har fundet sted, er købet effektueret, og du vil få besked på tidspunktet glassene skal afhentes. Udlevering af alleglas finder sted samme dag ved et nærmere angivet klokkeslæt i Biskolen bag Fyrendal Kirke lørdag d. 16. juni.

Seneste bestillingsdag er søndag d. 10. juni og indbetalingsdag er senest mandag d. 11. juni, når du har fået besked fra mig.

Emballage til hjem bringning af glas skal du selv medbringe.

(der kan være 100 glas i en flyttekasse)

Arne T. Hansen

Mobil 22 96 68 50

Email: arnet@mail.dk

Kommende aktiviteter.

Vi mødes i skolebigården hver tirsdag i lige uger. Hvor vi i fællesskab passer foreningens bifamilier. Vores nye biavlere bliver undervist og fuldt af mere erfarne biavlere sommeren over. Efter gennemgang af familierne er der efterfølgende kaffe og kage i klubhuset. Her er der også rig mulighed for at udveksle erfaringer. Vi mødes kl. 19.00  Cool

Vi er også at finde på Facebook så kig forbi og vær medKan li'

Vi heder selfølgelig Flakkebjerg Herreds Biavlerforening. Hvis du ikke allerede skulle have gættet detVild

• Annoncør

Biavler Nicki Toftum
    Salg af Dronninger, bifamilier på Norsk mål, Og andet godt til biavlerne.

• Få din reklame her:

Ønsker du at reklamere på vores hjemmeside så kontakt os via vores kontakt tide.